۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به دست نیازمندان می رسد 
۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به دست نیازمندان می رسد 

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به دست نیازمندان می رسد 

مجید خوبی زاده گفت: هم زمان با ایام جمادی الاول، تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان منطقه توزیع می شوند.
شناسه خبر : 1130948 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۳۲

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام جمادی الاول، تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان منطقه توزیع می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این مرحله از توزیع گوشت قربانی، تعداد ۲۵۰ بسته در شهرستان فاریاب، ۲۵۰ بسته در شهرستان عنبرآباد، ۲۰۰ بسته در شهرستان جیرفت و ۵۰۰ بسته نیز در شهرستان رودبار جنوب و بخش جازموریان توزیع می شود.

وی ابراز کرد: طرح توزیع گوشت قربانی با محوریت گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب و با همکاری کانون های فرهنگی هنری ام ابیها عنبرآباد، فجر و ام ابیها فاریاب، دفاتر ائمه جمعه فاریاب، عنبرآباد و رودبار جنوب اجرا می شود.

خوبی زاده یادآور شد: کانون شهید باکری از کانون های فرهنگی هنری فعال جنوب کرمان است که محوریت فعالیت های خود را بر خدمت رسانی به محرومین قرار داده است و ظرفیت های موجود گروه جهادی این کانون موجب شد تا اجرای طرح گوشت قربانی به آن محول شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون طی ۶ مرحله گوشت قربانی در بین محرومین و نیازمندان جنوب کرمان توزیع شده است.

وی ادامه داد: مرحله ۷ این طرح در همین هفته با توزیع بسته های گوشت قربانی اجرا می شود.

خوبی زاده در خاتمه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: قطعا خیرات آنها و کمک به نیازمندان اجر دنیوی و اخروی بهمراه دارد و جا دارد از حمایت های آنها تشکر کنیم.

پایان پیام/ 586